Cumu fà aspazzola di maquillajesviluppatu?
Per parechji seculi,spazzole di maquillaje, forse inventatu da l'Egiziani, si firmò soprattuttu in u regnu di i ricchi.Questa spazzola di maquillaje in bronzu hè stata truvata in un cimiteru sassone è pensava chì data di 500 à 600 AD.
E cumpetenze chì i Cinesi avianu usatuspazzole per capelli d'animalipostu chì i ghjorni aC per a so calligrafia, sò stati rapidamente trasferiti à fàspazzole cosmetiche.
Finu à avà, a Germania è u Giappone mantenenu una cultura assai chjuca di fàeccellente spazzola, di solitu per i clienti di lussu più esigenti, è hè cunsideratu cum'è un craft.Ma a maiò parte di a produzzione di spazzole hè stata spustata in altri spazii di l'Asia, principalmente Corea, Taiwan èCina.
Shenzhen, vicinu à Hong Kong, avà hà più di centinaie di fabbriche chì fabricanuspazzole di maquillaje, seconduShenzhen MyColor Cosmetics Co.,Ltd, un fabricatore di pennelli di maquillaje di punta.
Indipendentemente da induve si basa a fabbrica, a maiò parte di i pennelli di maquillaje restanu fatti a manu.A causa di u sviluppu in i capelli di l'animali è i cambiamenti constanti in i stili di spazzola,spazzola capellisò generalmente legati, tagliati è formati a manu.Allora una grande quantità di travagliu passa in fabbriche di spazzole di maquillaje.
A maiò parte di e fabbriche di spazzole di maquillaje fabricanu spazzole per l'imprese di cusmetichi, per e marche private o i so marchi.Vale à dì, pochi cumpagnie di cusmetichi facenu i so propiu pennelli di maquillaje.
Induve sò fatti, i pennelli di maquillaje muderni rapprisentanu a democratizazione di a bellezza per tutte e donne.
Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2019